close
تبلیغات در اینترنت
تذکرها
طبيب محمد صديقي درمان بيماري ها با گياهان دارويي و طب سنتي
?ترک اعتياد به روش سنتي به کمک عرقيات گياهي
?درمان انواع بيماريهاي تنفسي و گوارشي
?درمان بيماريهاي عصبي و مغزي
?درمان بيماريهاي خوني و قلبي
?درمان بيماريهاي پوست و مو
?درمان بيماريهاي مفصلي و استخواني و عضلاني
?درمان انواع بيماري زنان ( اختلالات قاعدگي ، داروي زاچي، حاملگي،  جلوگيري از حامگي، رحم و....) 
?درمان بيماري دهان و دندان
?درمان بيماريهاي دستگاه تناسلي
?درمان لاغري و چاقي با داروهاي ترکيبي
 ?درمان سنگ کليه و مثانه و سنگ صفرا و پروستات
ايا مي دانيد در طب سنتي اصيل ايراني هيچ بيماري بدون درمان نيست 
 شماره هاي تماس: 02165114469 + 09120580638 + 09155077358
♣کارشناس گياهان دارويي بيش از 50 سال تجربه♣
کاملترين مجموعه گياهان دارويي در منطقه

تذکرها

دکتر انلاين

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

آکادمی مرکزی جودو بم در تمامی سنين هنرجو می پذيرد

جودو يک ورزش ، يک راه زندگی

A Sport And A Way Of Life

 

 

اولين ورزش آسيايی در المپيک


 

اگر ميخواهيد جسم و روحی سالم داشته باشيد به جودو روی آوريد

 

 

ورزش نيروهای ويژه ارتش و پليس تمامی جهان

 

 

قدرت ،انعطاف و سرعت را با جودو تجربه کنيد

 

 

 

جــودو=هــنــرتــســلــیـم قـدرت، دربـرابـرتـکــنـیـک

 

 

 

 

آدرس:بم - خیابان شهید مطهری (عیش آباد) خیابان ابوالفضل باشگاه مرحوم شکرانی

 

 

زمان: روزهای زوج از ساعت 18.30 الی 20 نونهالان و نوجوانان توسط سنسی غلامپور

 

روزهای زوج از ساعت 20 الی 22 جوانان و بزرگسالان توسط سنسی صادقی و سن سی قاسمی

تبليغات رزبلاگ

عطاري انلاين

طبيب محمد صديقي درمان بيماري ها با گياهان دارويي و طب سنتي

?ترک اعتياد به روش سنتي به کمک عرقيات گياهي
?درمان انواع بيماريهاي تنفسي و گوارشي
?درمان بيماريهاي عصبي و مغزي
?درمان بيماريهاي خوني و قلبي
?درمان بيماريهاي پوست و مو
?درمان بيماريهاي مفصلي و استخواني و عضلاني
?درمان انواع بيماري زنان ( اختلالات قاعدگي ، داروي زاچي، حاملگي،  جلوگيري از حامگي، رحم و....) 
?درمان بيماري دهان و دندان
?درمان بيماريهاي دستگاه تناسلي
?درمان لاغري و چاقي با داروهاي ترکيبي
 ?درمان سنگ کليه و مثانه و سنگ صفرا و پروستات
ايا مي دانيد در طب سنتي اصيل ايراني هيچ بيماري بدون درمان نيست 
 شماره هاي تماس: 02165114469 + 09120580638 + 09155077358
?کارشناس گياهان دارويي بيش از 50 سال تجربه?
کاملترين مجموعه گياهان دارويي در منطقه

دکتر سیف برقی: ورزشکاران روزه دار فست فود نخورند!

یک متخصص پزشکی ورزشی انجام فعالیت ورزشی حرفه ای در فاصله یک ساعت پس از افطار را از نظر علمی نادرست دانست. - دکتر توحید سیف برقی، ناظرفنی پزشکی ورزشی تیم های ملی فوتبال در گفت وگو با خبرنگار علم ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ..

بایدها و نبایدهای تغذیه پس از ورزش

همه ما از فواید ورزش آگاهیم، در این میان برخی به طور حرفه ای و برخی به عنوان یک تفریح و برخی به منظوری خاص برای کاهش وزن ورزش می کنند. درست است که ورزش تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت زندگی انسان دارد، ولی باید آن را به درستی انجام داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. یکی از عواملی که می تواند در ورزش نقش مهمی داشته باشد، تغذیه صحیح قبل و پس از ورزش است.
اگر سری به باشگاه های ورزشی زده باشید، خواهید دید بسیاری از افرادی که مشغول ورزش هستند، به رغم توصیه های مربیان درخصوص تغذیه قبل و بعد از ورزش، حالت سردرگمی دارند و با وجود ساعات زیادی که ورزش می کنند تاثیر دلخواهی را مشاهده نمی کنند.
تغذیه ورزشکار، قبل و بعد از ورزش اگر به طور صحیح برنامه ریزی شود باعث آرامش و عملکرد بهتر ورزشکار در طول ورزش می شود. در واقع غذایی که پیش از ورزش مصرف می کنیم، گلیکوژن کافی ذخیره شده در عضلات و ماهیچه های بدن را که برای عملکرد بهتر ورزشی نیاز است، تامین می کند و غذایی که پس از ورزش مصرف می شود، بازیابی و توانایی ورزش را بالا می برد.

شب ها در پارک ورزش نکنید!

شب را برای ورزش انتخاب نکنید زیرا در این ساعت ها اکسیژن جذب شده توسط درختان در روز به شکل دی اکسید کربن از برگ درختان به محیط خارج انتشار می یابد. بسیاری از افراد به ویژه در فصل گرما و تابستان ساعات اولیه شب را برای ورزش در پارک ها انتخاب می کنند که این گزینه به دلیل انتشار دی اکسید کربن در این ساعت ها شب مطلوب نیست و محققان توصیه می کنند افراد علاقه مند به ورزش نخستین ساعات روز به ویژه ساعت ۵ و ۳۰ تا ۷ و ۳۰ دقیقه صبح را که هنوز تجمع خودروها در خیابان ها زیاد نشده است و هوا از نظر آلودگی هم چنان در شرایط مطلوب قرار دارد، برای ورزش انتخاب کنند.به نقل از همشهری، ورزش در ساعت های پایانی شب به دلیل پدیده بازدم دی اکسید کربن برای ریه بسیار خطرناک و مضر است و بنابر نظر کارشناسان در این ساعت ها پیاده روی در معابر عمومی شهر بهتر از پیاده روی در سطح پارک هاست.

ورزش چه تاثیری بر دستگاه گردش خون انسان دارد ؟

عضله ی قلب به علت نیاز شدید به اکسیژن و مواد غذایی سهم بیشتری از خون دریافت می کند . مقدار خونی که توسط قلب پمپاژ می شود توسط مقدار خونی که از سیاهرگ ها وارد دهلیز راست می شود تعیین می شود به این اصل قانون قلب می گویند .

زن، ورزش و تندرستی

بیماری های قلبی را می توان از نقطه نظر ورزشی به دو گروه تقسیم کرد: آنهایی که قابل پیشگیری و درمان هستند و آنهایی که قابل پیشگیری و درمان های طبیعی نیستند.

از بیماری های قلبی قابل پیشگیری می توان به بیماری شریان کرونری، سکته های قلبی و فشار خون اشاره کرد.

ورزش علاوه بر پیشگیری از بیماری شریان کرونری و فشار خون، برای درمان نیز مؤثر است. تمرین ورزشی کارآیی قلبی را بهبود می بخشد و به همراه دیگر راه های درمانی مانند استفاده از دارو، تغییرات رژیم غذایی و ترک سیگار ممکن است از تصلب شرایین جلوگیری کند یا روند آن را معکوس سازد.

بازگشت به تمرین جودو بعد از مصدومیت


سؤال های زیادی از طـرف کسـانی کـه بـه تـازگـی صدماتجسـمـی وارده در بـاشــگـاه هـای جودو را پشــت سرگـذاشته اند و می خواهـند دوباره به سمت جودو بازگردندپرسیده می شود، اما خیلی مشتاق برای پـاسخگویی به آنـهـا نـبـودم چـون فـکر مـی کـنـم بـهـتـر اســت که بیماران تـوصیـه ی پـزشـکـان خود را نادیده نگیرند.


اما اگر پزشکتان مـخالــفتی با بازگشت شما به باشگاه جودو نداشته است، من مـی تـوانـم نـکــــات بسیار مفیدی برایتان یادآور شوم تا از آسیب دیدن دوباره تان جلوگیری کند و بازگشت شما را بهوضعیت سابق ساده تر کند.

همه چیز درباره شکستگی استخوان ها

استخوان‌های شما خیلی محکم هستند اما چیزهای خیلی محکم هم ممکن است بشکنند. درست مثل یک مداد چوبی، استخوان‌ها اگر تحت فشار قرار گیرند، خم می‌شوند. اما اگر این فشار خیلی زیاد یا خیلی ناگهانی باشد، ممکن است استخوان‌ها بشکنند.

وقتی استخوانی می‌شکند به آن شکستگی یا ترک می‌گویند. راه‌های زیادی برای شکستن استخوان وجود دارد. این شکستگی ممکن است از یک ترک برداشتن یا به اصطلاح مو برداشتن جزئی باشد تا استخوانی که به دو تکه تقسیم می‌شود.

 

ادامه ی مطلب…