close
تبلیغات در اینترنت
تقویت عضلات پا ، فیله ،پهلو و گردن
طبيب محمد صديقي درمان بيماري ها با گياهان دارويي و طب سنتي
?ترک اعتياد به روش سنتي به کمک عرقيات گياهي
?درمان انواع بيماريهاي تنفسي و گوارشي
?درمان بيماريهاي عصبي و مغزي
?درمان بيماريهاي خوني و قلبي
?درمان بيماريهاي پوست و مو
?درمان بيماريهاي مفصلي و استخواني و عضلاني
?درمان انواع بيماري زنان ( اختلالات قاعدگي ، داروي زاچي، حاملگي،  جلوگيري از حامگي، رحم و....) 
?درمان بيماري دهان و دندان
?درمان بيماريهاي دستگاه تناسلي
?درمان لاغري و چاقي با داروهاي ترکيبي
 ?درمان سنگ کليه و مثانه و سنگ صفرا و پروستات
ايا مي دانيد در طب سنتي اصيل ايراني هيچ بيماري بدون درمان نيست 
 شماره هاي تماس: 02165114469 + 09120580638 + 09155077358
♣کارشناس گياهان دارويي بيش از 50 سال تجربه♣
کاملترين مجموعه گياهان دارويي در منطقه

تقویت عضلات پا ، فیله ،پهلو و گردن

دکتر انلاين

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

آکادمی مرکزی جودو بم در تمامی سنين هنرجو می پذيرد

جودو يک ورزش ، يک راه زندگی

A Sport And A Way Of Life

 

 

اولين ورزش آسيايی در المپيک


 

اگر ميخواهيد جسم و روحی سالم داشته باشيد به جودو روی آوريد

 

 

ورزش نيروهای ويژه ارتش و پليس تمامی جهان

 

 

قدرت ،انعطاف و سرعت را با جودو تجربه کنيد

 

 

 

جــودو=هــنــرتــســلــیـم قـدرت، دربـرابـرتـکــنـیـک

 

 

 

 

آدرس:بم - خیابان شهید مطهری (عیش آباد) خیابان ابوالفضل باشگاه مرحوم شکرانی

 

 

زمان: روزهای زوج از ساعت 18.30 الی 20 نونهالان و نوجوانان توسط سنسی غلامپور

 

روزهای زوج از ساعت 20 الی 22 جوانان و بزرگسالان توسط سنسی صادقی و سن سی قاسمی

تبليغات رزبلاگ

عطاري انلاين

طبيب محمد صديقي درمان بيماري ها با گياهان دارويي و طب سنتي

?ترک اعتياد به روش سنتي به کمک عرقيات گياهي
?درمان انواع بيماريهاي تنفسي و گوارشي
?درمان بيماريهاي عصبي و مغزي
?درمان بيماريهاي خوني و قلبي
?درمان بيماريهاي پوست و مو
?درمان بيماريهاي مفصلي و استخواني و عضلاني
?درمان انواع بيماري زنان ( اختلالات قاعدگي ، داروي زاچي، حاملگي،  جلوگيري از حامگي، رحم و....) 
?درمان بيماري دهان و دندان
?درمان بيماريهاي دستگاه تناسلي
?درمان لاغري و چاقي با داروهاي ترکيبي
 ?درمان سنگ کليه و مثانه و سنگ صفرا و پروستات
ايا مي دانيد در طب سنتي اصيل ايراني هيچ بيماري بدون درمان نيست 
 شماره هاي تماس: 02165114469 + 09120580638 + 09155077358
?کارشناس گياهان دارويي بيش از 50 سال تجربه?
کاملترين مجموعه گياهان دارويي در منطقه

تقویت عضلات پا ، فیله ،پهلو و گردن

 

 

به در خواست بعضی از دوستان ، مطلبی درباره ی تقویت عضلات بدن را در سایت ستارگان جودوی ایران قرار داده ایم ، امید واریم که مورد استقبال شما قرار گیرد ، در ضمن ، از پیشکسوتان جودو و افرارد با سابقه دعوت مینماییم تا از طریق صفحه ی همکاری با ما در سایت ثبت نام نموده و برای هم وطنان خود مطالب مفیدی ارسال نموده و آنان را راهمایی نمایند.

 

تقويت عضلات شکم:

۱) روي زمين به پشت دراز بکشيد در حالي که زانوها به حالت خميده است دراز و نشست را اجـرا کنيد.(در اين حالت بدن به صورت کامل روي زمين برخورد نکند بلکه تا حدود زاويه ۶۰ درجه پائين برويد و برگرديد). براي شروع در اجراي اين تمرين اگر يک نفر زانوهاي شما را بگيرد راحت تر مي توانيد اجرا کنيد.

۲) پاها را به حالت کشيده روي سطحي بالاتر از بدن قرار دهيد و دراز و نشست را مانند حالت بالا انجام دهيد.

۳) روي زمين به پشت دراز بکشيد. زانوها خم است به صورت دراز و نشست هر بار که بالا مي آئيد پاي مخالف را هم بالا بياوريد و دست مخالف را به صورت ضربدري به کف پاي مخالف بزنيد.

 

۴) آرنج ها را روي زمين قرار دهيد :

 
- بدن بصورت کشيده و پاها جفت درحالي که زانوها خم نشده باشند پاها را به حالت دوچرخه رکاب بزنيد.

- بدن بصورت کشيده وپاها جفت درحالي که زانوها خم نشده باشند پاها را بالا و پائين ببريد.

- بدن بصورت کشيده و پاها جفت درحالي که زانوها خم نشده باشند پاها را به چپ و راست ببريد.

- بدن بصورت کشيده و پاها جفت درحالي که زانوها خم نشده باشند پاها را به فاصله ۴ انگشت از زمين نگهداريد.(حداقل ۲۰ ثانيه).

۵) روي زمين بنشينيد بدن را کمي متمايل به عقب قرار دهيد و پاها را بصورت پارو زدن جمع کرده و باز کنيد.(اين تمرين براي تقويت عضلات زير شکم بکار مي رود.) تمرين هاي فوق براي افراد مبتدي در ۳ ست ۱۰ يا ۱۲ تايي توصيه مي شود.

تقويت عضلات پهلو، فيله و گردن

الف) پهلو:

۱) به پهلوي راست روي زمين دراز بکشيد. هر دو پا را روي هم قرار دهيد. يک نفر روي هر دو پاي شما بنشيند و شما بدون کمک گرفتن از دست يا شانه بالا و پائين برويد. اين تمرين را براي پهلوي چپ نيز تکرار کنيد.
۲) به پهلوي راست روي زمين دراز بکشيد. وزن بدن را روي ساعد دست راست قرار دهيد . باسن وپهلو را بالا بياوريد و پاي چپ را مستقيم بالا و پائين ببريد. اين تمرين را براي پهلوي چپ نيز تکرار کنيد.
۳) به پهلوي راست روي زمين دراز بکشيد. وزن بدن را روي ساعد دست راست قرار دهيد . باسن وپهلو را بالا بياوريد و پاي چپ را به صورت شلاقي به چپ و راست ببريد. اين تمرين را براي پهلوي چپ نيز تکرار کنيد.

ب) فيله:

۱) به روي شکم دراز بکشيد. بدن را کاملا روي زمين قرار داده و دست ها را دو برابر عرض شانه باز کنيد. به حالت شنا رفتن فقط نيم تنه بالا را با کمک دست ها بالا و پائين ببريد سعي کنيد فشار بيشتري بر قسمت فيله وارد بياوريد.
۲) به روي شکم دراز بکشيد. بدن کاملا کشيده باشد. دست ها را از پهلو باز کنيد و پاها را به داخل خم کنيد سپس دست ها وپاها را با هم بالا و پائين بياوريد. دقت کنيد دراين حالت شکم نبايد از روي زمين بلند شود.
۳) به روي شکم دراز بکشيد. مچ پاها را بگيريد و با شماره، پاها را با کمک دست به بالا بکشيد و پائين بياوريد.

ج) گردن:

۱) روي زمين بـه پشت دراز بکشيـد. دست ها را در سينه جمع کنيـد و فقط گردن را بالا و پائين ببريد.(فاصله گردن با زمين ۴ انگشت باشد)
۲) روي زمين به پشت دراز بکشيد. دست ها را در سينه جمع کنيد و فقط گردن را چپ و راست ببريد.(فاصله گردن با زمين ۴ انگشت باشد) تمرين هاي فوق را به علت فشار بيش از حد به بدن در سِت هاي سبک و به تناوب انجام دهيد. سعي کنيد هر روز براي عضلات شکم، پهلو، فيله، گردن و پا يکي از تمرين هاي مربوطه را انجام دهيد و بين هر حرکت حداقل يک تا يک دقيقه و نيم استراحت قائل شويد.

تقويت عضلات پا(عمومي):

۱) پاها را به اندازه عرض شانه باز کنيد و اسکوات(نشست و برخاست) را بصورت نيمه انجام دهيد يعني آنقدري پائين برويد که باسن و زانوهاي تان در امتداد هم قرار بگيرند و سپس بالا بياييد.

۲) پاها را به اندازه عرض شانه باز کنيد. پاي چپ را يک گام به جلو بگذاريد و عمل اسکوات نيمه را انجام دهيد. سعي کنيد ۷۰% فشار به پاي جلو وارد شود. در صورت امکان سعي کنيد کامل بالا نيائيد و به صورت فنري بالا و پائين برويد. سپس اين تمرين را براي پاي راست تکرار کنيد.

۳) پاها را به اندازه عرض شانه باز کنيد. پائين برويد؛ باسن و زانو را در امتداد هم قرار دهيد. سرپنجه هاي پا، رو به بيرون باشد . دست ها را در امتداد شانه قرار داده سپس به تناوب و با شماره پاشنه پا را بالا و پائين ببريد. اين حرکت براي تقويت عضلات سفيدران و چهارسر ران مفيد است.

۴) پاها را دو برابر عرض شانه باز کنيد. سر پنجه پا رو به جلو باشد و عمل اسکوات نيمه را انجام دهيد.

۵) روي يک سطح با فاصله از زمين بايستيد(مثل پله) پاشنه پاها بيرون باشد. سپس روي پنجه فقط پاشنه ها را به تناوب و با شماره بالا و پائين ببريد.

ديدگاه هاي شما ::.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی