loading...
بانک جامع اطلاع رسانی جودو
آکادمی مرکزی جودو بم در تمامی سنين هنرجو می پذيرد

جودو يک ورزش ، يک راه زندگی

A Sport And A Way Of Life

 

 

اولين ورزش آسيايی در المپيک


 

اگر ميخواهيد جسم و روحی سالم داشته باشيد به جودو روی آوريد

 

 

ورزش نيروهای ويژه ارتش و پليس تمامی جهان

 

 

قدرت ،انعطاف و سرعت را با جودو تجربه کنيد

 

 

 

جــودو=هــنــرتــســلــیـم قـدرت، دربـرابـرتـکــنـیـک

 

 

 

 

آدرس:بم - خیابان شهید مطهری (عیش آباد) خیابان ابوالفضل باشگاه مرحوم شکرانی

 

 

زمان: روزهای زوج از ساعت 18.30 الی 20 نونهالان و نوجوانان توسط سنسی غلامپور

 

روزهای زوج از ساعت 20 الی 22 جوانان و بزرگسالان توسط سنسی صادقی و سن سی قاسمی

میلاد عظیمی بازدید : 228 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش «تابناک»، سه روز دیگر از بازی های المپیک 2012 رونمایی می شود و دهکده بازی ها ورزشکاران کشورهای مختلف را در آغوش می کشد. طبیعی است که در این بازه زمانی نسبتا کوتاه تمام کشورها در تب و تاب شروع بازی ها به سر می برند و کشور میزبان هم به رغم ...

به گزارش «تابناک»، سه روز ديگر از بازي‌هاي المپيك 2012 رونمايي مي‌شود و دهكده بازي‌ها ورزشكاران كشورهاي مختلف را در آغوش مي‌كشد. طبيعي است كه در اين بازه زماني نسبتا كوتاه تمام كشورها در تب و تاب شروع بازي‌ها به سر مي‌برند و كشور ميزبان هم به رغم اعتصاب‌هاي گسترده در انگليس سعي مي‌كند با كيفيت بهتري بازي‌هاي اين دوره را برگزار كند. نزديك شدن به بازي‌هاي المپيك حتي روي مناسبات بعضي كشورها سايه انداخته و به نظر مي‌رسد لندن به نقطه آغاز بسياري از اتفاقات سياسي و فرهنگي تبديل شده است.
 
 
اعتصابيون اخراج مي‌شوند
 
صنف‌هاي مختلف كارگري در انگليس از مدتها قبل بازي‌هاي المپيك لندن را فرصت خوبي براي مطالبه كردن حق و حقوق خودشان از دولت انگليس مي‌دانند. در حالي‌كه چند روز به شروع بازي‌ها مانده بسياري از كارمندان انگليسي دست به اعتصاب‌هاي 24 ساعته زده‌ و تهديد كرده‌اند در صورتي‌كه به مشكلات شان رسيدگي نشود اعتصاب‌ها
 
دامنه دارتر خواهد شد. دولت انگلیس اما كارمندانی را كه قصد دارند دراعتراض به مشكلات صنفی خود در ایام برگزاری المپیك اعتصاب كنند، تهدید كرد.«جرمی هانت» وزیر فرهنگ و ورزش انگلیس روز یك‌شنبه در مصاحبه با رادیو BBC گفت كه اعضای كابینه درباره موضوع برخورد با كارمندان و كارگرانی كه با برگزاری اعتصاب قصد ایجاد اختلال در روند بازیهای المپیك را دارند، گفت‌وگو كرده‌اند. از سوي ديگر بعضي از اعضای كابینه دولت انگليس موضوع آسان‌تر كردن اخراج كاركنان اعتصابی را مطرح كرده‌اند. اين در حالي است كه هزاران نفر از كاركنان وزارت كشور انگلیس شامل نیروهای مرزبانی، تشخیص هویت و كنترل گذرنامه اعلام كرده‌اند كه در اعتراض به شرایط كاری خود قصد دارند یك روز قبل از افتتاح رسمی بازیهاي المپيك دست به اعتصاب بزنند.
 
 
 
نقش ويژه براي بكام
 
بعد از آنكه ديويد بكام از فهرست بازيكنان تيم المپيك انگليس خط خورد و ادعا كرد مشعل المپيك را روشن نخواهد كرد، مقامات برگزار كننده بازي‌هاي المپيك تلاش مي‌كنند از كاپيتان سابق تيم ملي انگليس دلجويي كنند. برگزاركنندگان المپيك لندن نقش مخصوصي براي ديويد بكام در مراسم افتتاحيه در نظر گرفته‌اند اما قصد دارند آن را به صورت محرمانه نگه دارند. روزنامه « پيپل» انگليس به نقل از «يك منبع مطلع» اعلام كرد كه پس از كنار گذاشته شدن ديويد بكام از تيم فوتبال المپيك بريتانيا، نقش خاصي براي او در مراسم افتتاحيه در نظر گرفته شده است. روزنامه پيپل به نقل از اين منبع ناشناس نوشت: نقش ديويد بكام در مراسم افتتاحيه به عنوان يك راز باقي مي‌ماند چون هم كميته المپيك و هم خود بكام قصد دارند كه اين موضوع تبديل به يك غافلگيري شود. بكام نقش مهمي در كسب ميزباني المپيك 2012 براي شهر لندن ايفا كرد.
 
 
 
دونده بي‌وطن در لندن مي‌دود
 
كميته بين‌المللي المپيك به يك دونده بي‌وطن اجازه داد كه با پرچم المپيك در بازي‌هاي لندن مسابقه بدهد. كميته اجرايي كميته بين‌المللي المپيك موافقت كرد كه «گور ماريال» به عنوان يك ورزشكار مستقل و با پرچم المپيك در مسابقات دو ماراتن المپيك لندن شركت كند. ماريال در منطقه‌اي كه امروزه سودان جنوبي ناميده مي‌شود متولد شده اما در دوران كودكي به آمريكا مهاجرت كرد. او در حال حاضر در اين كشور زندگي مي‌كند اما گذرنامه آمريكايي ندارد و شهروند اين كشور محسوب نمي‌شود. سودان جنوبي سال گذشته از سودان جدا شد و مستقل شد اما هنوز يك كميته ملي المپيك مستقل ندارد و به همين دليل نمي‌تواند در بازي‌هاي المپيك حضور داشته باشد.
 
 
 
همكاري دو كره براي پخش بازي‌ها
 
بازي‌هاي المپيك يك بار ديگر به بهانه‌اي براي نزديك شدن دو كشور كره شمالي و جنوبي به يكديگر شده است. یك مقام كره جنوبی به منظور گفت‌وگو در مورد امكان پخش بازیهای المپیك لندن در كره شمالی بزودی به این كشور سفر می كند. «كیم این كیو» به عنوان رئیس اتحادیه رادیوتلویزیونی آسیا - اقیانوسیه به منظور انجام مذاكراتی با كمیته رادیو تلویزیونی كره شمالی به پیونگ یانگ سفر می كند. وزارت وحدت كره جنوبی كه با امور مرزی سروكار دارد، به دنبال دعوت پیونگ یانگ از كیم، مجوز سفر او را صادر كرد. كیم كه مسئولیت شبكه پخش رادیو تلویزیونی دولتی كره جنوبی را به عهده دارد، اولین شهروند غیرنظامی كره جنوبی است كه از زمان مرگ كیم جونگ ایل در ماه دسامبر از كره شمالی دیدن می كند.
 
 
 
مراقبت از 4700 مدال
 
كميته برگزاری بازیهای لندن2012 اعلام کرده که از مدالهای طلا، نقره و برنز بازیهای المپیک تابستانی تا زمان اعطاي آنان به ورزشکاران در گاو صندوق معروف برج لندن محافظت می شود. گاوصندوق برج لندن که محل نگهداری جواهرات تاج سلطنتی بریتانیاست 700 سال قدمت دارد. انگليسي‌ها معتقدند گاو صندوق برج لندن محل امن و مطمئني براي نگهداری از 4700 مدال‌ بازي‌هاي المپيك است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستان

خبرگزاری استان بم

درباره ما
Profile Pic
جیگارو کانو 嘉納 治五郎 زادروز ۲۸ اکتبر ۱۸۶۰ استان هیوگو، ژاپن درگذشت ۴ مه ۱۹۳۸ (۷۷ سال) ملیت ژاپنی از دانشگاه دانشگاه توکیو پیشه جودو و جوجیتسو شناخته‌شده برای ابداع‌کنندهٔ جودو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جودوکار محبوب خود را انتخاب کنید .
    بنر هیئت جودو بم

    http://www.imgiran.com/images/xjl69r6wbhkp4py3o5i.gif

    سخن مدیر

    100


    من میلاد عظیمی هستم نویسنده هیئت جودو شهرستان بم  از شما تقاضا میکنم به علت بروز بودن سایت از همه صفحات دیدن کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 5,363
  • بازدید سال : 30,696
  • بازدید کلی : 278,299
  • کدهای اختصاصی
    مقام معظم رهبری


    اگر در یک جمله ی کوتاه از من بپرسند که شما از جوان چه میخواهید، خواهم گفت:

    تحصیل،تهذیب و ورزش